Un gand-cuvant pentru ganduri-negandite

Cuvinte de leac… De ce cuvinte de leac?

Pentru ca un cuvant poate inalta, poate zidi, poate lecui, după cum un alt cuvant poate dobori, poate distruge, poate rani.

Noi am ales sa va aducem cuvintele de leac cuvintele vindecatoare pentru trup, pentru minte, dar si pentru Suflet si Spirit…

duminică, 17 iulie 2011

APRECIEREA

    Exista o mare putere in alegerea de a aprecia. Fie ca apreciem o fiinta, o experienta sau orice alt aspect al vietii noastre, este intotdeauna cea mai buna optiune.

   In primul rand, este o manifestare a Naturii nostre Divine, caci, in opinia mea, una dintre atitudinile permanente ale Divinitatii este tocmai recunostinta.

  Cum toate gandurile, emotiile, cuvintele si actiunile noastre sunt creatoare ale realitatii pe care o experimentam, ori de care ori alegem sa privim cu apreciere si recunostina un aspect al vietii noastre, ii amplificam manifestarea acum si in viitor. Daca, de exemplu, sunt recunoscatoare pentru starea de sanatate de care ma bucur in prezent, voi atrage cu mai multa usurinta o stare similara si in viitor, fiindca ma aliniez cu vibratia acestei stari si raman in ea.

   Cred sincer ca in absolut orice ni se intampla si orice traim putem gasi ceva de apreciat. Uneori pare imposibil, insa daca mintea noastra nu gaseste acel « ceva », sufletul nostru are intelepciunea de a discerne. Am auzit undeva o afirmatie foarte frumoasa : « Ni s-au daruit numai miracole si ni s-au trimis numai ingeri ... » La un nivel foarte profund, cred ca tot ce ni se intampla este spre Binele nostru suprem, chiar daca uneori pare ca doar Dumnezeu stie care e acesta. Putem alege sa privim cu precadere partea luminoasa a vietii, fara ca asta sa insemne  a ne aseza pe nas o pereche de ochelari roz sau a ignora dificultatile si provocarile din calea noastra. Daca in viata cresc si se dezvolta aspectele pe care ne focusam cel mai mult, e firesc sa fim mai atenti si sa apreciem mai des ceea ce e bun in existenta noastra.

   Eu am ales sa ma intreb de mai multe ori pe zi : ce apreciez la viata mea acum, sau azi, sau in acest context... ? Este o intrebare care automat ma pozitioneaza in armonie cu Sinele meu Divin, fiindca am observat ca Ego-ul este cam greu de multumit si mai rar se gandeste la motive de apreciere :)

  Un alt exercitiu interesant este sa stabilesc dimineata ce anume voi aprecia la experientele din ziua respectiva ; este un mod placut de a-mi programa pozitiv asteptarile si intentiile, in plus ma ajuta sa ma obisnuiesc cu starea de recunostinta, fiindu-mi mai usor sa o accesez.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu